2.9.2011

Oman elämänsä prinsessa

 
Pikkusisko täytti arvokkaat 50 vuotta. Sisko päätti palkita itsensä tulemalla minun luokseni pakoon juhliaan. Päätin juhlistaa pakolaispäivää hienolla ja ainutlaatuisella juhlaohjelmalla:
  • aamulla pikkusisko sai keittää minulle aamukahvit,
  • päivällä pikkusisko sai poimia minulle kaksi pensaallista punaisia herukoita, joita olin säästänyt tarkoitusta varten ihan vasiten,
  • illansuussa pikkusisko sai keittää minulle poimimansa marjat mehuksi,
  • illalla pikkusisko sai vihdoin syödä aikuisen naisen täytekakun.
Täytekakun sisään levittelin karviais-banaani-marmeladia aimo kermakerroksen alle. Kuorrutin kakunpäällisen suklaalla ja sivuille pursottelin mokkakermaa. Koristelin kakun oman maan kukkasilla. Prinsessakruunun lykkäsin keekoilemaan kakun päälle.

Onnea pikkusiskolle, pikkuhiljaa aikuistuvalle.

Vanha rouva, se aikuisempi ja viisaampi
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti